Ознаке

, , , , , , ,


 Majčinska ljubav je neizmerna. Svaka majka bi za svoje dete učinila apsolutno sve na svetu. Ali, postoje i situacije kada nas ti anđelčići potpuno izbace iz takta. Ali, i tada će mama pronaći pravu i nežnu reč mada u sebi misli nešto potpuno drugo.

0667007.48

Možda Najverovatnije NE!Videćemo – Dakle, NIKAD!

Idemo da igramo neku mirniju igru – Prestani da pričaš, probijaš mi uši!

Baš si dobro izabrao odjeću koju si obukao – Jao, da barem nešto prospeš po sebi pre nego što izađeš iz kuće!

Gde si to čuo? – Imaš potpuno pogrešnu informaciju!

Jednog dana ćeš mi biti zahvalan zbog ovog – Nadam se da ćeš zaboraviti da se ovo ikada dogodilo!

Može li mama imati malo privatnosti u kupatilui?Mama bi rado u miru popila čašu vina!

Mami treba čaša vinaMami ustvari treba votka na eks.

Misliš da je to dobra ideja?Ovo je najgore što si ikad predložio!

A-haNemam blage veze o čemu pričaš!

Ma, dušo, to je super! – I dalje nemam pojma o čemu pričaš, ali zvučiš oduševljeno, pa te podržavam.

Stvarno? Stvarno? Dobro, u čemu je tvoj problem?

Zato što sam ja tako rekla Definitivno gubim bitku , a ovo mi je zadnji argument.

Samo sekund! Ne nameravam da se mrdnem dok me opet urlajući ne pozoveš!.

Čelo ti nije vruće. Nemaš temperaturu – Ustaj, obuci se i kreni već jednom u  školu!

Pitaj tatu Sad je njegov red da bude negativac.

Zvučiš baš kao Beyonce Bože, molim te da moje dete ima neki drugi talent!

Volim te! – Ne postoji apsolutno ništa na svetu što bih mogla voleti više od tebe!

S.P./thesuburbanjungle.com
